Посадова інструкція 

Посадова інструкція 

вихователя дошкільного навчального закладу

На допомогу керівництву дошкільного навчального закладу.

                                                                                                       Погоджено/Затверджую
                                                                                                      Завідувач
                                                                                                      Навзва ДНЗ
                                                                                                      “___” ______________20__р.

  1. Загальні положення

1.1. На посаду вихователя приймаються особи з середньою спеціальною або вищою освітою, що мають медичний висновок.

Вихователь:

1.2. Підпорядковується завідуючому ДНЗ.
1.3. Працює безпосередньо під керівництвом старшого вихователя.
1.4. Приймається на посаду і звільняється з посади наказом завідувача.
1.5. Проходить медичний огляд 1 раз на півроку.
1.6. У своїй роботі керується нормативними документами, цією Інструкцією та Правилами внутрішнього трудового розпорядку.
1.7. Тривалість робочого тижня – ___ годин, працює за графіком, погодженим з профспілковим комітетом і затвердженим завідуючої.
1.8. Тривалість щорічної чергової відпустки – ___ календарних дні.
1.9. Дотримується трудової дисципліну.

  1. Посадові обов’язки.

2.1. Здійснює ретельний нагляд за довіреними йому дітьми в суворій відповідності до вимог інструкції з охорони життя і здоров’я дітей в приміщеннях установи та на дитячих прогулянкових майданчиках.
2.2. Стежить за станом і зміцненням здоров’я кожної дитини в групі, спільно з медперсоналом установи регулярно проводить комплексні заходи, що сприяють зміцненню здоров’я, психофізичному розвитку дітей, здійснює гігієнічний догляд за дітьми раннього віку. Особливу увагу приділяє дітям, які прийшли в дитячий сад після хвороби.
2.3. Планує і здійснює виховно-освітню роботу відповідно до програми в тісному контакті з іншими вихователями та спеціалістами установи. Ретельно готується до проведення занять.
2.4. Вивчає індивідуальні здібності, схильності та інтереси дітей. Уміло використовує результати вивчення у своїй педагогічній діяльності з метою розвитку кожної дитини. На підставі вивчення індивідуальних особливостей дітей, рекомендацій психолога проводить корекційно-розвиваючу роботу зі своїми вихованцями.
2.5. Забезпечує суворе виконання встановленого режиму дня і занять.
2.6. Здійснює спостереження за поведінкою дітей в період адаптації, допомагає їм; в групах раннього віку веде щоденник спостережень.
2.7. Регулярно інформує керівника установи та старшу медсестру про зміни в стані здоров’я дітей. Повідомляє старшу медсестру про відсутніх дітей, з’ясовує причину їх відсутності, веде табель обліку відвідувань.
2.8. Веде роботу з батьками з питань виховання дітей у сім’ї, залучає їх до активної співпраці з дитячим садом. Активно працює з батьківським комітетом і окремими батьками, забезпечуючи створення необхідних умов у приміщеннях групи і на ділянці для успішної реалізації виховно-освітньої програми.
2.9. З повагою та турботою ставиться до кожної дитини в своїй групі, проявляє витримку і педагогічний такт у спілкуванні з дітьми та їх батьками.
2.10. Спільно з музичним керівником і інструктором з фізичної культури готує свята, організовує дозвілля дітей.
2.11. Замінює хворого вихователя-змінника в перебіг хвороби.
2.12. Проходить медичний огляд строго за графіком.
2.13. Виконує вимогу керівника, старшої медсестри, старшого вихователя, пов’язану з педагогічною роботою і охороною життя та здоров’я дітей.
2.14. Своєчасно і чітко веде документацію вихователя.
2.15. Систематично підвищує професійну кваліфікацію і педагогічний рівень на курсах, семінарах, відкритих переглядах.
2.16. На ділянці спільно з дітьми веде роботу з благоустрою згідно з програмою своєї вікової групи.
2.17. Бере участь у педрадах установ, методичних об’єднаннях в районі, окрузі, організовує огляди-конкурси та виставки дитячих робіт до днів відкритих дверей, проводить батьківські збори, бере участь в святах.
2.18. Строго виконує трудову дисципліну і правила трудового розпорядку.
2.19. Забезпечує санітарно-гігієнічний режим у групі.
2.20. При передачі зміни в кінці робочого дня залишає в групі зразковий порядок.
2.21. Дбайливо використовує майно установи, методичну літературу, посібники.
2.22. Зміну вихователь здає особисто другому  вихователю, дітей передає за списком.

  1. Вихователь повинен знати

3.1. Конвенцію про права дитини.
3.2. Основні державні закони.
3.3. Статут установи, Правила внутрішнього трудового розпорядку, Інструкції з охорони життя і здоров’я дітей, санітарно-гігієнічні норми.
3.4. Педагогіку, психологію, вікову фізіологію і гігієну.
3.5. Основи долікарської медичної допомоги.
3.6. Теорію і методику виховної роботи.
3.7. Правила і норми охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.
3.8. Порядок дій в екстремальних ситуаціях, при загрозі життю і здоров’ю дітей.

  1. Права

Має права, передбачені Трудовим кодексом України, Законом України “Про дошкільну освіту”, регіональними законами, а також Статутом установи та Правилами внутрішнього трудового розпорядку.

  1. Відповідальність

5.1. Несе персональну відповідальність за життя і здоров’я дітей під час їх перебування в установі.
5.2. Несе відповідальність за виконання всіх обов’язків, покладених цією інструкцією.

Залишити відповідь