Самоаналіз освітньої діяльності
Комунального закладу Юхнівського навчально-виховного комплексу
«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»
Миронівської районної ради Київської області
(повна назва закладу освіти)
за 2019-2020 навчальний рік
І. Кадрове забезпечення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Укомплектованість закладу педагогічними кадрами: 15 вчителів – 100 % від потреби
Вакансії: музичне мистецтво |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Проходження педпрацівниками курсової перепідготовки та атестації (3 пройшли курсову перепідготовку, 3 педагогічних працівника проатестовано, якісний склад – 100%). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Учителів – нагороджених та із званнями – | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Достатній рівень організації і змісту науково-методичної роботи з учителями: узагальнено досвід – Корнієнко Ю.І., вчителя історії та правознавства | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Науково-методична робота педагогічних працівників: педагогічний колектив четвертий рік працював над науково-методичною темою «Виховання патріотизму та національної свідомості в навчально-виховному процесі». Педагогічні працівники мають власні методичні розробки та дидактичні матеріали, в практику роботи впроваджували педагогічні досвіди своїх колег, відвідували навчальні занять та позакласні заходи з метою обміну досвідом роботи та удосконалення навчально-виховного процесу. В закладі працюють методичні об’єднання (методичне об’єднання вчителів початкових класів, методичне об’єднання предметів суспільно-гуманітарного циклу) та проблемна група вчителів природничо-математичного та естетично-оздоровчого циклу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Матеріально-технічна та навчально-методична база | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Достатній рівень створення умов для дотримання техніки безпеки та охорони праці. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Ефективність виховних профілактичних заходів щодо запобігання дитячого травматизму: В 2019-2020 навчальному році в закладі відсутні випадки травматизму. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Стан матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів (кількість, назва кабінету, %): лабораторій – (0%), майстерень – 30%, спортзалу (0 %), спортмайданчиків (85 %), навчально-дослідних ділянок (0%)- кожен пункт окремо:
Кабінетів – 9 – 1 клас – 98 % – 2 клас – 98 % – 4 клас – 85% – української мови – 87 % – історії – 82 % – хімії – 51 % – математики і фізики – 66 % – філологічний – 84%. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Забезпеченість сучасною комп’ютерною технікою (кількість комп’ютерів, % від потреби): 12 шт. комп’ютерів – 100%, працюючих 9 шт. – 75%. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Забезпеченість чинними підручниками і посібниками для виконання навчальних програм з предметів робочого навчального плану:
– 1-4 кл. – 100 %, – 5-9 кл. – 100 % – в цілому по закладу 100 %. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ | Організація навчально-виховного процесу | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Охоплення дітей шкільного віку навчанням (кількість дітей і вихованців: здобувачів освіти – 29, вихованців – 15, всього – 44 особи – 100%) в т.ч. індивідуальна форма навчання в класах з малою наповнюваністю, а саме: 4 клас – 2 здобувачі освіти, 5 клас – 3 здобувачі освіти, 6 клас – 4 здобувачі освіти, 7 клас – 2 здобувачі освіти, 8 клас – 3 здобувачі освіти; всього – 14 учнів – 48 %. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Результативність допрофільного навчання у 7-9 класах (конкретизувати): в 2019-2020 навчальному році відсутнє допрофільне навчання в зв’язку з відсутністю повних класів. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Здобуття повної загальної середньої освіти випускниками 9-класів: випускників 2019 року – 4 особи, всі працевлаштовані. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Роль учнівського самоврядування: конкретна назва органу учнівського самоврядування, рівень роботи (високий, достатній, середній, початковий): ): учнівське самоврядування „Козаченьки”, має достатній рівень роботи. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Достатній рівень вихованості учнів у процесі урочної, позаурочної та позашкільної роботи. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Досконалість форм і методів та рівень змісту виховної роботи з учнями ( кращий класний керівник – Омельченко С.П.; класний колектив – 9 клас) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Результативність роботи учнів у гутках, спортсекціях та інших об’єднаннях за інтересами (кількість гуртків, учнів, призерів районних, обласних, всеукраїнських рівнів):
кількість гуртків – 7 кількість учнів – 29 призери (районні): – ІІ місце – першість району з шашок серед команд ЗОШ І-ІІ ступенів. – Швидка Софія – переможець ІІ (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням, номінація «Література»; – Галіченко Владислав – переможець VІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На урок» з інформатики; – Галіченко Владислав – переможець VІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На урок» з предметів початкової школи; – Галіченко Владислав – переможець VІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На урок» з математики; Призери у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» – 2020: – Дипломи І ступеня регіонального рівня – Харченко Ростислав; – Дипломи ІІ ступеня регіонального рівня: 1. Колісниченко Ярослав – 5 клас 2. Куделя Аліна – 5 клас 3. Чава Анастасія – 6 клас – Дипломи ІІІ ступеня регіонального рівня: 1. Іванченко Ярослав – 9 клас 2. Бевза Анастасія – 9 клас 3. Куделя Сергій – 9 клас 4. Приходько Дарина – 6 клас 5. Ткаченко Микола – 5 клас |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІV | Соціальний захист учасників навчально-виховного процесу, збереження і зміцнення здоров”я здобувачів освіти та педпрацівників | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Оздоровлення: 13 здобувачів освіти – 45 %, (за батьківські кошти);
2 вчителі – 7 %. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Рівень забезпечення соціальної підтримки дітей з малозабезпечених сімей: 3 дитини (Свєтліцька Віталіна, Свєтліцька Кароліна, Свєтліцька Софія) – 10 %. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Рівень медичного обслуговування здобувачів освіти та педпрацівників проводиться на достатньому рівні: (кількість хворих дітей, які відвідують підготовчу – 11 осіб – 37 %; спеціальну групу – 6 здобувачів освіти – 20 %; основна група – 12 осіб – 43 %). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Забезпечення організованого підвозу здобувачів освіти та педагогічних працівників до місця навчання, роботи в Юхнівському НВК немає. Вчителі їздять до місця роботи рейсовими автобусами до с. Шупики, маршруткою до с. Юхни або доїжджають своїм транспортом – 5 вчителів – 33%, вартість проїзду в одну сторону – 15 гривень). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V | Рівень фінансового забезпечення (бюджетне фінансування, залучення додаткових джерел фінансування ________________ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Бюджетне фінансування протягом навчального року (сума, використання коштів):
______________________________ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Залучення додаткових джерел фінансування (сума, використання коштів): батьківський комітет закупив: 3600 гривень (канцтовари, ремонт пожежного інвентаря та комп’ютерної техніки). Всього сума додаткових джерел 3600 гривень. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VІ | Управління навчальним закладом | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Достатній рівень управлінських рішень, що приймаються педагогічною радою і керівником закладу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Внутрішкільний контроль (які питання вивчено, к-сть, форма узагальнення):
І. Вивчено та узагальнено наказами по закладу: – рівень навчальних досягнень та стан викладання фізичної культури, української мови, історії та правознавства; – класно-узагальнюючий контроль в 9 та 5 класах; – підсумок роботи над методичною темою; – результати проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін; – результати перевірки навичок читання в 3-4 класах; – результати контрольних робіт за І семестри; – результати перевірки класних журналів.
– Про роботу шкільної бібліотеки по вихованню патріотизму та національної свідомості; – Про основні положення Закону «Про повну з загальну освіту»; – Національно-патріотичне виховання як пріоритетний напрямок роботи сучасної школи; – Про новий український правопис; – рівень навчальних досягнень учнів та стан викладання української мови; – рівень навчальних досягнень учнів та стан викладання історії та правознавства; – творчі звіти вчителів, що атестуються; – підсумок роботи педагогічного колективу над методичною темою. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Достатній рівень ведення шкільної документації відповідно до вимог Інструкції з ведення ділової документації (номери наказів, протоколів педрад, контроль за виконанням рішень педрад) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Достатній суспільний рейтинг навчального закладу за відгуками батьків, учнів, випускників, громадськості, інших навчальних закладів. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VІІ | Результативність навчально-виховного процесу | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти 3-9 класів за рік (к-сть учнів, які мають високий, достатній, середній, початковий рівень знань, %):
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2
|
Рівень навчальних досягнень учнів 4, 9 класів за результатами державної підсумкової атестації:
Учні 4, 9 класів в 2019-2020 навчальному році звільнені від здачі ДПА
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Результативність участі учнів у міжнародних, всеукраїнських, обласних, районних конкурсах, змаганнях МАН, конкурсах-захистах МАН, олімпіадах (кількість, назва, прізвища учнів)
Всього учасників: 15 учнів Призери: – ІІ місце – першість району з шашок серед команд ЗОШ І-ІІ ступенів. – Швидка Софія – переможець ІІ (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням, номінація «Література»; – Галіченко Владислав – переможець VІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На урок» з інформатики; – Галіченко Владислав – переможець VІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На урок» з предметів початкової школи; – Галіченко Владислав – переможець VІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На урок» з математики; Призери у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» – 2020: – Дипломи І ступеня регіонального рівня – Харченко Ростислав; – Дипломи ІІ ступеня регіонального рівня: 4. Колісниченко Ярослав – 5 клас 5. Куделя Аліна – 5 клас 6. Чава Анастасія – 6 клас – Дипломи ІІІ ступеня регіонального рівня: 1. Іванченко Ярослав – 9 клас 2. Бевза Анастасія – 9 клас 3. Куделя Сергій – 9 клас 4. Приходько Дарина – 6 клас 5. Ткаченко Микола – 5 клас
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4
|
Результати районних контрольних зрізів знань (за рівнями навчальних досягнень з кожного предмета у %) у порівнянні з тематичним чи семестровим оцінювання:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Результати підсумкових контрольних робіт в 4-9 класах (за рівнями навчальних досягнень з кожного предмета у %):
|
МП Директор: ________________________Чава І. С.