Самоаналіз освітньої діяльності Комунального закладу Юхнівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Миронівської районної ради Київської області

Самоаналіз освітньої діяльності

 Комунального закладу Юхнівського навчально-виховного комплексу

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

Миронівської районної ради Київської області

  (повна назва закладу освіти)

за 2019-2020 навчальний рік

І. Кадрове  забезпечення

1 Укомплектованість  закладу педагогічними кадрами: 15 вчителів – 100 % від потреби

Вакансії: музичне мистецтво

2 Проходження педпрацівниками курсової перепідготовки та атестації  (3 пройшли курсову перепідготовку, 3 педагогічних працівника проатестовано, якісний склад  – 100%).
3 Учителів – нагороджених та із званнями –
4 Достатній рівень організації і змісту науково-методичної роботи з учителями: узагальнено  досвідКорнієнко Ю.І., вчителя історії та правознавства
5 Науково-методична робота педагогічних працівників:  педагогічний колектив четвертий рік працював над науково-методичною темою «Виховання патріотизму та національної свідомості в навчально-виховному процесі». Педагогічні працівники мають власні методичні розробки та дидактичні матеріали, в практику роботи впроваджували  педагогічні досвіди своїх колег, відвідували навчальні занять та позакласні заходи з метою обміну досвідом роботи та удосконалення навчально-виховного процесу. В закладі  працюють методичні об’єднання (методичне об’єднання вчителів початкових класів, методичне об’єднання предметів суспільно-гуманітарного циклу) та проблемна група вчителів природничо-математичного та естетично-оздоровчого циклу.
  Матеріально-технічна та навчально-методична база
1 Достатній рівень створення  умов для дотримання техніки безпеки та охорони праці.
2 Ефективність виховних профілактичних заходів щодо запобігання дитячого травматизму:    В 2019-2020 навчальному році в закладі відсутні випадки травматизму.
3 Стан матеріально-технічного забезпечення  навчальних кабінетів (кількість, назва кабінету, %): лабораторій –  (0%), майстерень – 30%, спортзалу (0 %), спортмайданчиків (85 %), навчально-дослідних ділянок  (0%)- кожен пункт окремо:

Кабінетів – 9

      –     1 клас – 98 %

–         2 клас – 98 %

–         4 клас – 85%

–         української мови – 87 %

–         історії – 82 %

–         хімії – 51 %

–         математики і фізики – 66 %

   філологічний – 84%.

Забезпеченість сучасною комп’ютерною технікою (кількість комп’ютерів, % від потреби):     12 шт. комп’ютерів – 100%,  працюючих  9 шт. – 75%.
5 Забезпеченість чинними підручниками і посібниками для виконання навчальних програм з предметів робочого навчального плану:

 1-4 кл.  – 100 %,

–  5-9 кл.  – 100 %

– в цілому по закладу   100 %.

ІІІ Організація навчально-виховного процесу
1 Охоплення дітей шкільного віку навчанням (кількість дітей і вихованців: здобувачів освіти – 29, вихованців – 15, всього – 44 особи – 100%)  в т.ч. індивідуальна форма навчання в класах з малою  наповнюваністю, а саме:  4 клас – 2 здобувачі освіти,  5 клас – 3 здобувачі освіти, 6 клас – 4 здобувачі освіти,  7 клас – 2 здобувачі освіти, 8 клас – 3 здобувачі освіти; всього – 14 учнів  – 48 %.
2 Результативність допрофільного навчання у  7-9 класах (конкретизувати): в 2019-2020 навчальному році відсутнє допрофільне навчання в зв’язку з відсутністю повних класів.
3 Здобуття повної загальної середньої освіти випускниками 9-класів: випускників 2019 року – 4 особи, всі працевлаштовані.
4 Роль учнівського самоврядування:  конкретна назва органу учнівського самоврядування, рівень роботи (високий, достатній, середній, початковий): ): учнівське самоврядування „Козаченьки”, має достатній рівень роботи.
5 Достатній рівень  вихованості учнів у процесі урочної, позаурочної та  позашкільної  роботи.
6 Досконалість форм і методів та рівень змісту виховної роботи з учнями ( кращий класний керівник – Омельченко С.П.; класний колектив –  9 клас)
7 Результативність роботи  учнів у гутках, спортсекціях та інших об’єднаннях за інтересами (кількість гуртків, учнів, призерів районних, обласних, всеукраїнських рівнів):

кількість гуртків – 7

 кількість учнів – 29

призери (районні):

–    ІІ місце  – першість району з шашок серед команд ЗОШ І-ІІ ступенів.

–         Швидка Софія –  переможець ІІ (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням, номінація «Література»;

–         Галіченко Владислав – переможець VІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На урок» з інформатики;

–         Галіченко Владислав – переможець VІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На урок» з предметів початкової школи;

–         Галіченко Владислав – переможець VІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На урок» з математики;

Призери у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» – 2020:

–     Дипломи І ступеня регіонального рівня – Харченко Ростислав;

–         Дипломи ІІ ступеня регіонального рівня:

1.      Колісниченко Ярослав – 5 клас

2.      Куделя Аліна – 5 клас

3.      Чава Анастасія – 6 клас

– Дипломи ІІІ ступеня регіонального рівня:

1. Іванченко Ярослав – 9 клас

2. Бевза Анастасія – 9 клас

3. Куделя Сергій – 9 клас

4. Приходько Дарина – 6 клас

5. Ткаченко Микола – 5 клас

ІV Соціальний захист учасників навчально-виховного процесу, збереження і зміцнення здоров”я здобувачів освіти та педпрацівників
1 Оздоровлення:  13 здобувачів освіти – 45 %, (за батьківські кошти);

 2 вчителі – 7 %.

2 Рівень забезпечення соціальної підтримки дітей з малозабезпечених сімей: 3 дитини (Свєтліцька Віталіна, Свєтліцька Кароліна, Свєтліцька Софія) – 10 %.
3 Рівень медичного обслуговування здобувачів освіти та педпрацівників проводиться на достатньому рівні: (кількість хворих дітей, які відвідують підготовчу – 11 осіб – 37 %;    спеціальну групу – 6 здобувачів освіти – 20 %;  основна група – 12 осіб –  43 %).
4 Забезпечення організованого підвозу здобувачів освіти та педагогічних працівників до місця навчання, роботи в Юхнівському НВК немає. Вчителі їздять до місця роботи рейсовими автобусами до с. Шупики, маршруткою до с. Юхни або доїжджають своїм транспортом – 5 вчителів – 33%, вартість проїзду в одну сторону – 15 гривень).
V Рівень фінансового забезпечення (бюджетне фінансування, залучення додаткових джерел фінансування ________________
1 Бюджетне фінансування протягом навчального року  (сума, використання коштів):

______________________________

2 Залучення додаткових джерел фінансування (сума, використання коштів): батьківський комітет закупив:  3600 гривень (канцтовари, ремонт пожежного інвентаря та комп’ютерної техніки). Всього сума додаткових джерел  3600 гривень.
VІ Управління навчальним закладом
1 Достатній рівень управлінських рішень, що  приймаються  педагогічною радою і керівником закладу.
2 Внутрішкільний контроль (які питання  вивчено, к-сть, форма узагальнення):

І. Вивчено та узагальнено наказами по закладу:

– рівень навчальних досягнень та стан викладання фізичної культури, української мови, історії та правознавства;

–         класно-узагальнюючий контроль в 9 та 5 класах;

–         підсумок роботи над методичною темою;

–         результати проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін;

–     результати перевірки навичок читання в 3-4 класах;

–     результати контрольних робіт за І семестри;

–         результати перевірки класних журналів.

  1. Заслухано на педагогічній раді:

–         Про роботу шкільної бібліотеки по вихованню патріотизму та національної свідомості;

–         Про основні положення Закону «Про повну з загальну освіту»;

–         Національно-патріотичне виховання як пріоритетний напрямок роботи сучасної школи;

–         Про новий український правопис;

–         рівень навчальних досягнень учнів та стан викладання української мови;

–         рівень навчальних досягнень учнів та стан викладання історії та правознавства;

–         творчі звіти вчителів, що атестуються;

–         підсумок роботи  педагогічного колективу над методичною темою.

3 Достатній рівень ведення шкільної документації відповідно до  вимог Інструкції з ведення ділової документації (номери наказів, протоколів педрад, контроль за виконанням рішень педрад)
4 Достатній суспільний  рейтинг навчального закладу за  відгуками батьків, учнів, випускників, громадськості, інших навчальних закладів.
VІІ Результативність навчально-виховного процесу
1 Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти  3-9  класів за рік (к-сть учнів, які мають високий, достатній, середній, початковий рівень знань, %):

Класи Кількість учнів  4-9 класів Рівень досягнень Рівень досягнень
високий достатній середній початковий
    4-9 18 1 – 6 % 7 – 39 % 9 – 50 % 1 – 6 % 45 %
2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рівень навчальних досягнень учнів 4, 9 класів за результатами державної підсумкової атестації:

Результати  ДПА Річне оцінювання
Уч

нів всьо

го:

к-сть,

%

Ви

со

кий

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Дос

тат

ній

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Се

ред ній

рі

ве

нь:

к-сть,

%

По

чат

ко

вий

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Якіс

ний

по

каз

ник

знань:

В+Д,

к-сть,

%

Ви

со

кий

рі

ве

нь

Дос

тат

ній

рі

ве

нь

Серед ній

Рі

ве

нь

Почат

ковий

рі

ве

нь

Якість

знань

%

Розбіж

ність між річним

оцінюван

ням  і

ДПА у  %

Учні 4, 9 класів в 2019-2020 навчальному році звільнені від здачі ДПА

 

3 Результативність участі учнів у міжнародних, всеукраїнських, обласних, районних конкурсах, змаганнях МАН, конкурсах-захистах МАН, олімпіадах   (кількість, назва, прізвища учнів)

Всього учасників: 15 учнів

Призери:

–    ІІ місце  – першість району з шашок серед команд ЗОШ І-ІІ ступенів.

–         Швидка Софія –  переможець ІІ (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням, номінація «Література»;

–         Галіченко Владислав – переможець VІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На урок» з інформатики;

–         Галіченко Владислав – переможець VІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На урок» з предметів початкової школи;

–         Галіченко Владислав – переможець VІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На урок» з математики;

Призери у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» – 2020:

–     Дипломи І ступеня регіонального рівня – Харченко Ростислав;

–         Дипломи ІІ ступеня регіонального рівня:

4.      Колісниченко Ярослав – 5 клас

5.      Куделя Аліна – 5 клас

6.      Чава Анастасія – 6 клас

– Дипломи ІІІ ступеня регіонального рівня:

1. Іванченко Ярослав – 9 клас

2. Бевза Анастасія – 9 клас

3. Куделя Сергій – 9 клас

4. Приходько Дарина – 6 клас

5. Ткаченко Микола – 5 клас

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати районних  контрольних зрізів знань  (за рівнями навчальних досягнень з кожного предмета у %) у порівнянні з тематичним чи семестровим оцінювання:

Результати зрізів  Оцінювання І семестр
Уч

нів всьо

го:

к-сть,

%

Ви

со

кий

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Дос

тат

ній

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Се

ред ній

рі

ве

нь:

к-сть,

%

По

чат

ко

вий

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Якіс

ний

по

каз

ник

знань:

В+Д,

к-сть,

%

Ви

со

кий

рі

ве

нь

Дос

тат

ній

рі

ве

нь

Серед ній

Рі

ве

нь

Почат

ковий

рі

ве

нь

Якість

знань

%

Розбіж

ність між річним

оцінюван

ням  і

ДПА у  %

 
 
 
5 Результати підсумкових контрольних робіт в 4-9 класах (за рівнями навчальних досягнень з кожного предмета у %):

Предмет Кількість учнів Рівень навчальних досягнень Якість

знань

%

високий достатній середній початковий
Українська мова 20 1 – 5 % 10 – 50 % 5 – 25 % 4 – 20 % 100 %
Українська література 16 1 – 6 % 8 – 50 % 5 – 31 % 100 %
Зарубіжна література 16 7– 44 % 8–50 % 1 – 6 % 100 %
Англійська мова 19 5 – 26 %  13–68% 1 – 6 % 100 %
Математика 8 1– 13 % 2 – 25 % 5 – 62 % 100 %
Алгебра 10 5 – 50 % 4 – 40 % 1 –  10 % 100 %
Геометрія 10 6 – 60 % 4 – 40 %  – 100 %
Історія  України 17 4 – 24 % 10–5 9% 3 – 17 % 100 %
Основи правознавства 5  2– 40 % 2 – 40 % 1 – 20 % 100%
Хімія   7 5 – 71 % 2 – 29 %  – 100 %
Біологія 14 5 – 36 % 8 – 57 % 1 – 7 % 100 %
Фізика 10 6 –  60 % 4 – 40 % 100 %
Природознавство 3 2 – 67 % 1 – 33 % 100%
Географія 13 1 – 8 % 4 – 31 % 6 -46 % 2 – 15 % 100%

 

 

МП              Директор: ________________________Чава І. С.

 

 

Залишити відповідь