ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
КЗ Юхнівського НВК
«ЗОШ І-ІІ ступенів-ДНЗ»
___________ І. С. Чава
План заходів
спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
в Юхнівському НВК на 2019-2020 навчальний рік
№ | Назва заходу | Термін | Класи | Відповідальний |
п\п | проведення | |||
1 | Провести в закладі освіти
тиждень протидії поширення булінгу серед учасників освітнього процесу |
Вересень, жовтень | 1-9 кл. | Класні керівники, практичний психолог |
2 | Створення безпечного освітнього середовища в ДНЗ вільного від насильства та булінгу (цькування) | постійно | 1-9 кл., дошкільна група ДНЗ | Адміністрація,
вихователі ДНЗ, класні керівники, практичний психолог |
3 | Оновлення та опрацювання нормативно-правових документів, що забезпечують запобігання та протидію булінгу | постійно | Адміністрація,
практичний психолог |
|
4 | Контроль стану попередження булінгу | постійно | 1-9 кл., дошкільна група | Адміністрація,
практичний психолог |
5 | Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ЗСО | систематично | 1-9 кл., | Практичний психолог |
6 | Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ДНЗ | систематично | Дошкільна група | Практичний психолог |
7 | Надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу | за запитом | 1-9 кл., | Практичний психолог, класні керівники |
8 | Групова консультація для педагогів «Види та форми булінгу» | лютий 2020 | Педагогічні працівники | Практичний психолог |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | протягом року | 1-9 кл. | Практичний психолог
|
|
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | ||||
9 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | протягом року | 1-4 кл. | Класні керівники |
10 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | протягом року | 1-9 кл. | Класні керівники |
11 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | 10-14 грудня | 1-9 кл. | Класні керівники, учитель правознавства, практичний психолог |
12 | Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» | 17-21 грудня | 1-9 кл. | Класні керівники, учителі-предметники |
Психологічний супровід | ||||
Діагностичний етап | ||||
12 | – Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;
– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; |
протягом року, (за запитом) | Усі категорії учасників освітнього процесу | Класні керівники,
практичний психолог |
13 | Діагностика стану психологічного клімату класу | протягом року | 1-9 кл. | Практичний психолог
|
14 | Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час | протягом року | 1-9 кл. | Практичний психолог
|
15 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | протягом року | 1-9 кл. | Практичний психолог
|
Робота з батьками Робота з батьками | ||||
16 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | протягом року | 1-9 кл. | Класні керівники |
17 | Виступ на батьківських зборах
«Чому діти стають жертвами булінгу» |
протягом року | 1-9 кл. | Практичний психолог
|
18 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | протягом року | 1-9 кл. | Практичний психолог
|