Самоаналіз освітньої діяльності за 2018-2019 навчальний рік

Самоаналіз освітньої діяльності

 Комунального закладу Юхнівського навчально-виховного комплексу

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

Миронівської районної ради Київської області

  (повна назва закладу освіти)

за 2018-2019 навчальний рік

І. Кадрове  забезпечення

1 Укомплектованість  закладу педагогічними кадрами: 15 вчителів – 100 % від потреби

Вакансії: 0

2 Проходження педпрацівниками курсової перепідготовки та атестації  (3 пройшли курсову перепідготовку, 3 педагогічних працівника проатестовано, якісний склад  – 100%).
3 Учителів – нагороджених та із званнями –
4 Достатній рівень організації і змісту науково-методичної роботи з учителями: узагальнено  досвідиДідик В.П., Чава І.С., Коваль Н.М.
5 Наукова, науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників:  педагогічний колектив третій рік працював над науково-методичною темою «Виховання патріотизму та національної свідомості в навчально-виховному процесі». Педагогічні працівники мають власні методичні розробки та дидактичні матеріали, в практику роботи впроваджували  педагогічні досвіди своїх колег, відвідували навчальні занять та позакласні заходи з метою обміну досвідом роботи та удосконалення навчально-виховного процесу. В закладі  працюють методичні об’єднання (методичне об’єднання вчителів початкових класів, методичне об’єднання предметів суспільно-гуманітарного циклу) та проблемна група вчителів природничо-математичного та естетично-оздоровчого циклу.
  Матеріально-технічна та навчально-методична база
1 Достатній рівень створення  умов для дотримання техніки безпеки та охорони праці.
2 Ефективність виховних профілактичних заходів щодо запобігання дитячого травматизму:    В 2018-2019 навчальному році в закладі відсутні випадки травматизму.
3 Стан матеріально-технічного забезпечення  навчальних кабінетів (кількість, назва кабінету, %): лабораторій –  (0%), майстерень – 20%, спортзалу (0 %), спортмайданчиків (85 %), навчально-дослідних ділянок  (0%)- кожен пункт окремо:

Кабінетів – 9

      –     1 клас – 50 %

–         2 клас – 90%

–         4 клас – 85%

–         української мови – 86 %

–         історії – 83%

–         хімії – 50%

–         математики і фізики – 67 %

   філологічний – 85%.

4 Забезпеченість сучасною комп’ютерною технікою (кількість комп’ютерів, % від потреби):     12 шт. комп’ютерів – 100%,  працюючих  9 шт. – 75%.
5 Забезпеченість чинними підручниками і посібниками для виконання навчальних програм з предметів робочого навчального плану:

 2-4 кл.   320 – 100 %,

–  5-9 кл.    953 – 90 %

– в цілому по закладу   92 %.

ІІІ Організація навчально-виховного процесу
1 Охоплення дітей шкільного віку навчанням (кількість дітей і вихованців: здобувачів освіти – 30, вихованців – 20, всього – 50 осіб – 100%)  в т.ч. індивідуальна форма навчання в класах з малою  наповнюваністю, а саме:  3 клас – 2 здобувачі освіти, 4 клас – 4 здобувачі освіти,  5 клас – 4 здобувачі освіти, 6 клас – 2 здобувачі освіти,  7 клас – 4 здобувачі освіти, 9  клас – 4 здобувачі освіти; всього – 20 здобувачів освіти  – 67 %.
2 Результативність допрофільного навчання у  7-9 класах (конкретизувати): в 2018-2019 навчальному році відсутнє допрофільне навчання в зв’язку з відсутністю повних класів.
3 Здобуття повної загальної середньої освіти випускниками 9-класів: випускників 2018 року – 4 особи, всі працевлаштовані.
4 Роль учнівського самоврядування:  конкретна назва органу учнівського самоврядування, рівень роботи (високий, достатній, середній, початковий): ): учнівське самоврядування „Козаченьки”, має достатній рівень роботи.
5 Достатній рівень  вихованості учнів у процесі урочної, позаурочної та  позашкільної  роботи.
6 Досконалість форм і методів та рівень змісту виховної роботи з учнями ( кращий класний керівник – Омельченко С.П.; класний колектив –  8 клас)
7 Результативність роботи  учнів у гуртках, спортсекціях та інших об’єднаннях за інтересами (кількість гуртків, учнів, призерів районних, обласних, всеукраїнських рівнів):

кількість гуртків – 7

 кількість учнів – 30

призери (районні):

ІІ місце – першість району з міні-футболу серед дівчат;

             ІІІ  місце  – першість району з шахів серед школярів ЗОШ І-ІІ ступенів;

               І місце  – першість району з настільного тенісу серед команд ЗОШ І-ІІ ступенів;

             ІІ місце  – першість району з шашок серед команд ЗОШ І-ІІ ступенів.

За активну участь грамотами нагороджені:

–         Швидка Софія – у районному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячих малюнків та робіт декоративно-прикладної творчості на протипожежну тематику  «Кращий пожежний – це ти обережний»;

–         Бевза Анастасія – у районному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячих малюнків та робіт декоративно-прикладної творчості на протипожежну тематику  «Кращий пожежний – це ти обережний».

Призери у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» – 2019:

–         Дипломи ІІ регіонального рівня:

1.      Дідикд Дарина – 6 клас

2.      Харченко Ростислав – 6 клас

3.      Олійник Дмитро – 7 клас

4.      Осадчук Андрій – 7 клас

5.      Лаврищук Аліна – 7 клас

6.      Свєтліцька Кароліна – 7 клас

7.      Свєтліцька Софія – 8 клас

8.      Швидка Софія – 8 клас

– Дипломи ІІІ регіонального рівня:

1. Іванченко Ярослав – 8 клас

2. Бевза Анастасія – 8 клас

3. Куделя Сергій – 8 клас

ІV Соціальний захист учасників навчально-виховного процесу, збереження і зміцнення здоров”я здобувачів освіти та педпрацівників
1 Оздоровлення:  15 здобувачів освіти – 50%, (за батьківські кошти);

 7 вчителів – 47 %.

2 Рівень забезпечення соціальної підтримки дітей з малозабезпечених сімей: 4 дитини (Свєтліцька Віталіна, Свєтліцька Кароліна, Свєтліцька Софія, Свєтліцька Олена) – 13 %.
3 Рівень медичного обслуговування здобувачів освіти та педпрацівників проводиться на достатньому рівні: (кількість хворих дітей, які відвідують підготовчу – 11 осіб – 37 %;    спеціальну групу – 6 здобувачів освіти – 20 %;  основна група – 13 осіб –  43 %).
4 Забезпечення організованого підвозу здобувачів освіти та педагогічних працівників до місця навчання, роботи в Юхнівському НВК немає. Вчителі їздять до місця роботи рейсовими автобусами до с. Шупики чи маршруткою до с. Юхни або доїжджають своїм транспортом – 5 вчителів – 33%, вартість проїзду в одну сторону – 15 гривень).
V Рівень фінансового забезпечення (бюджетне фінансування, залучення додаткових джерел фінансування ________________
1 Бюджетне фінансування протягом навчального року  (сума, використання коштів):

______________________________

2 Залучення додаткових джерел фінансування (сума, використання коштів): батьківський комітет закупив: фарбу щоб пофарбувати підлогу, шкільні парти, двері, систему опалення в класних кімнатах на суму – 3200 гривень, нафтопродукт (бензин, масло, лєска в бензокосилку косити траву на території закладу 2,5 га) – 1020 гривень, канцтовари та ремонт комп’ютерної техніки – 1200 гривень. Всього сума додаткових джерел  5420 гривень.
VІ Управління навчальним закладом
1 Достатній рівень управлінських рішень, що  приймаються  педагогічною радою і керівником закладу.
2 Внутрішкільний контроль (які питання  вивчено, к-сть, форма узагальнення):

І. Вивчено та узагальнено наказами по закладу:

– рівень навчальних досягнень та стан викладання фізичної культури, української мови, трудового навчання, стан викладання основ наук в 3 класі;

–         класно-узагальнюючий контроль в 9 та 5 класах;

–         підсумок роботи над методичною темою;

–         результати ДПА в 4 класі, в 9 класі;

–         результати проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін;

–     результати перевірки навичок читання в 3-4 класах;

–     результати контрольних робіт за І та ІІ семестри;

–     результати перевірки зошитів здобувачів освіти 1, 3-9 класів;

–         результати перевірки класних журналів.

  1. Заслухано на педагогічній раді:

–         про освітню програму навчального закладу;

–         Нова українська школа – це школа для життя у XXІ столітті;

–         Діяльність класних керівників щодо виховання в здобувачів освіти національної свідомості, духовної культури особистості;

–         Про затвердження Концепції розвитку закладу;

–         рівень навчальних досягнень учнів та стан викладання української мови, трудового навчання;

–         творчі звіти вчителів, що атестуються;

–         підсумок роботи  педагогічного колективу над методичною темою.

3 Достатній рівень ведення шкільної документації відповідно до  вимог Інструкції з ведення ділової документації (номери наказів, протоколів педрад, контроль за виконанням рішень педрад)
4 Достатній суспільний  рейтинг навчального закладу за  відгуками батьків, учнів, випускників, громадськості, інших навчальних закладів.
VІІ Результативність навчально-виховного процесу
1 Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти  3-9  класів за рік (к-сть учнів, які мають високий, достатній, середній, початковий рівень знань, %):

Класи Кількість учнів  3-9 класів Рівень досягнень Рівень досягнень
високий достатній середній початковий
    3-9 25 9 – 36 % 15 – 60 % 1 – 4 % 36 %
2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рівень навчальних досягнень учнів 4, 9 класів за результатами державної підсумкової атестації:

Результати  ДПА Річне оцінювання
Уч

нів всьо

го:

к-сть,

%

Ви

со

кий

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Дос

тат

ній

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Се

ред ній

рі

ве

нь:

к-сть,

%

По

чат

ко

вий

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Якіс

ний

по

каз

ник

знань:

В+Д,

к-сть,

%

Ви

со

кий

рі

ве

нь

Дос

тат

ній

рі

ве

нь

Серед ній

Рі

ве

нь

Почат

ковий

рі

ве

нь

Якість

знань

%

Розбіж

ність між річним

оцінюван

ням  і

ДПА у  %

4клас

Українська

мова

4 3 –

75 %

1 –

25 %

75 % 3 –  75 % 1  –  25 % 75 %
Математика 4 1–25% 3–

75 %

100 % 2 –

50 %

2 – 50 % 100 %
Всього: 8 1–12,5% 6  – 

75 %

1 –12,5% 87,5% 2 –

 25 %

5 – 62,5% 1 – 12,5% 100 %
9 клас

Українська

мова

4 1 –

25 %

3 –

75 %

25 % 1 –

25 %

3 –

75 %

25 %
Математика 4 1 –

25 %

2 –

50 %

1 –

25%

25 % 1 –

25 %

3 –

75 %

25 %
Предмет за вибором Історія України 4 3 –

75 %

1 –

25 %

75 % 2 –

50 %

2 –

50 %

50 % 25 %
Всього: 12 5 –

42%

6 –

50%

1 –

8%

42% 4 –

33%

8 –

67%

33% 9 %

 

З історії України в 9 класі наявні 25 % розбіжності. Причина даної розбіжності – необ’єктивне оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти на протязі року.

 

 

3 Результативність участі учнів у міжнародних, всеукраїнських, обласних, районних конкурсах, змаганнях МАН, конкурсах-захистах МАН, олімпіадах   (кількість, назва, прізвища учнів)

Всього учасників: 14 учнів

Призери:

ІІ місце – першість району з міні-футболу серед дівчат;

             ІІІ  місце  – першість району з шахів серед школярів ЗОШ І-ІІ ступенів;

               І місце  – першість району з настільного тенісу серед команд ЗОШ І-ІІ ступенів;

             ІІ місце  – першість району з шашок серед команд ЗОШ І-ІІ ступенів.

За активну участь грамотами нагороджені:

–         Швидка Софія – у районному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячих малюнків та робіт декоративно-прикладної творчості на протипожежну тематику  «Кращий пожежний – це ти обережний»;

Бевза Анастасія – у районному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячих малюнків та робіт декоративно-прикладної творчості на протипожежну тематику  «Кращий пожежний – це ти обережний».

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати районних  контрольних зрізів знань  (за рівнями навчальних досягнень з кожного предмета у %) у порівнянні з тематичним чи семестровим оцінювання:

Результати зрізів  Оцінювання І семестр
Уч

нів всьо

го:

к-сть,

%

Ви

со

кий

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Дос

тат

ній

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Се

ред ній

рі

ве

нь:

к-сть,

%

По

чат

ко

вий

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Якіс

ний

по

каз

ник

знань:

В+Д,

к-сть,

%

Ви

со

кий

рі

ве

нь

Дос

тат

ній

рі

ве

нь

Серед ній

Рі

ве

нь

Почат

ковий

рі

ве

нь

Якість

знань

%

Розбіж

ність між річним

оцінюван

ням  і

ДПА у  %

 
 
 
5 Результати підсумкових контрольних робіт в 3-9 класах (за рівнями навчальних досягнень з кожного предмета у %):

Предмет Кількість учнів Рівень навчальних досягнень Якість

знань

%

високий достатній середній початковий
Українська мова 20 1 – 5 % 7 – 35% 8 – 40 % 4 – 20 % 40 %
Українська література 18 1 – 6 % 9 – 50 % 8 – 44 % 56 %
Зарубіжна література 18 2 –11 % 4 – 22 % 9 – 50 % 3 – 17 % 33 %
Англійська мова 25 11 – 44 % 12 –48% 2 – 8 % 44 %
Математика 8 1 – 13 % 2 – 25 % 4 – 50 % 1 – 12 % 38 %
Алгебра 13 4 – 31 % 9 – 69 % 31 %
Геометрія 13 4 – 31 % 9 – 69 % 13
Історія  України 19 1 – 5 % 5 – 26 % 12–64 % 1 – 5 % 31 %
Основи правознавства 4 2 – 50 % 2 – 50 % 50 %
Хімія   12 3 – 25 % 7 – 58 % 2 – 17 % 25 %
Біологія 15 7 – 47 % 6 – 40 % 2 – 13 % 47 %
Фізика 13 5 – 38 % 8 – 62 % 38 %

 

МП              Директор: ________________________Чава І. С.

 

 

Залишити відповідь