Самоаналіз освітньої діяльності комунального закладу Юхнівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» за 2017-2018 навчальний рік

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ МИРОНІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Комунальний заклад Юхнівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів –

дошкільний навчальний заклад» Миронівської районної ради Київської області

ЄДРПОУ 25302469, 08843, с. Юхни, вул. Першотравнева, 6, Миронівський район, Київська область, 45-440

e-mail: uhni-zosh@ukr.net

 

від 13.06.2018 р. № 02-01/89

 

Начальнику відділу освіти

Миронівської райдержадміністрації

Нечипоренку В.А.

 

 

Самоаналіз освітньої діяльності

 комунального закладу Юхнівського навчально-виховного комплексу

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»   (повна назва закладу освіти)

за 2017-2018 навчальний рік

 

І. Кадрове  забезпечення

1 Укомплектованість  закладу педагогічними кадрами: 15 вчителів – 100 % від потреби

Вакансії: музичне мистецтво

2 Проходження педпрацівниками курсової перепідготовки та атестації  (3 пройшли курсову перепідготовку, 3 педагогічних працівника проатестовано, якісний склад  – 100%).
3 Учителів – нагороджених та із званнями: (Кириченко Н. М. вчитель англійської мови,   представлена до нагородження Грамотою департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації за багаторічну творчу педагогічну діяльність, спрямовану на підвищення ефективності навчально-виховного процесу – 6 %).
4 Достатній рівень організації і змісту науково-методичної роботи з учителями: узагальнено  досвідКириченко Н.М. : Методичні рекомендації «Захист навколишнього середовища. Планування уроків з англійської мови в 9 класі».
5 Наукова, науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників: з 2016 року педагогічний колектив працює над єдиною науково-методичною проблемою «Виховання патріотизму та національної свідомості в навчально-виховному процесі». Педагогічні працівники мають власні методичні розробки та дидактичні матеріали, в практику роботи впроваджували  педагогічні досвіди своїх колег, відвідували навчальні занять та позакласні заходи з метою обміну досвіду роботи та удосконалення навчально-виховного процесу в школі. В закладі  працюють методичні об’єднання (методичне об’єднання вчителів початкових класів, методичне об’єднання предметів суспільно-гуманітарного циклу) та одна проблемна група вчителів природничо-математичного та естетично-оздоровчого циклу.
  Матеріально-технічна та навчально-методична база
1 Достатній рівень створення  умов для дотримання техніки безпеки та охорони праці.
2 Ефективність виховних профілактичних заходів щодо запобігання дитячого травматизму:    В 2017-2018 навчальному році в закладі відсутні випадки травматизму.
3 Стан матеріально-технічного забезпечення  навчальних кабінетів (кількість, назва кабінету, %): лабораторій –  (0%), майстерень – 30%, спортзалу (0 %), спортмайданчиків (85 %), навчально-дослідних ділянок  (0%)- кожен пункт окремо:

Кабінетів – 9

–         2 клас – 87%

–         3 клас – 85%

–         4 клас -85%

–         української мови – 86 %

–         історії – 83%

–         хімії – 50%

–         математики і фізики – 67 %

   філологічний – 85%.

4 Забезпеченість сучасною комп’ютерною технікою (кількість комп’ютерів, % від потреби):     12 шт. комп’ютерів – 100%,  працюючих  9 шт. – 75%.
5 Забезпеченість чинними підручниками і посібниками для виконання навчальних програм з предметів робочого навчального плану:

 2-4 кл.   320 – 100 %,

–  5-9 кл.    953 – 90 %

– в цілому по школі   92 %.

ІІІ Організація навчально-виховного процесу
1 Охоплення дітей шкільного віку навчанням (кількість дітей і вихованців: учнів – 27, вихованців – 20, всього дітей – 47 – 100%)  в т.ч. індивідуальна форма навчання в класах з малою  наповнюваністю  2 клас – 2 учні, 3 клас – 4 учні,  4 клас – 4 учні, 5 клас – 2 учні,  6 клас – 4 учнів,  8  клас – 4 учнів, 9  клас – 2 учні;       всього – 22 учні  – 81 %.
2 Результативність допрофільного навчання у  7-9 класах (конкретизувати): в 2017-2018 навчальному році відсутнє допрофільне навчання в зв’язку з відсутністю повних 8, 9 класів.
3 Здобуття повної загальної середньої освіти випускниками 9-класів: випускників 2017 року – 5 осіб, всі працевлаштовані.
4 Роль учнівського самоврядування:  конкретна назва органу учнівського самоврядування, рівень роботи (високий, достатній, середній, початковий): ): учнівське самоврядування „Козаченьки”, має достатній рівень роботи.
5 Достатній рівень  вихованості учнів у процесі урочної, позаурочної та  позашкільної  роботи.
6 Досконалість форм і методів та рівень змісту виховної роботи з учнями ( кращий класний керівник – Омельченко С.П.; класний колектив –  7 клас)
7 Результативність роботи  учнів у гутках, спортсекціях та інших об’єднаннях за інтересами (кількість гуртків, учнів, призерів районних, обласних, всеукраїнських рівнів):

кількість гуртків – 7

 кількість учнів –27

призери (районні):

      – Всеукраїнський поетичний конкурс «Зерна доброти» – Швидка Софія переможець в номінації «За оригінальність»;

–         Всеукраїнський дитячий літературний конкурс на протипожежну та техногенну тематику  – ІІІ місце Швидка Софія в номінації «Літературний твір»;

–         Всеукраїнський дитячий літературний конкурс на протипожежну та техногенну тематику  – ІІІ місце Швидка Софія в номінації «Образотворче мистецтво»;

–         Першість району з настільного тенісу – І місце серед школярів ЗОШ І-ІІ ступенів;

–         Першість району з шахів – ІІ місце серед школярів ЗОШ І-ІІ ступенів;

–         Першість району  з шашок – ІІІ місце серед школярів ЗОШ І-ІІІ ступенів;

–         Першість району  з баскетболу серед дівчат середньої вікової групи – ІІ місце;

–         Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» – 2018:

1. – Харченко Роман, учень 5 класу, диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня;

– Дідик Дарина, учениця 5 класу, диплом ІІ ступеня регіонального рівня;

– Олійник Дмитро, учень 6  класу, диплом ІІІ ступеня регіонального рівня.

2.  Дипломи переможця в початковій школі:

– Галіченко Владислав, учень 2 класу;

– Гаврилюк Олександр, учень 4 класу;

– Василенко Діана, учениця 4 класу;

– Нечай Іванка, учениця 4 класу;

– Приходько Дарина, учениця 4 класу.

ІV Соціальний захист учасників навчально-виховного процесу, збереження і зміцнення здоров”я учнів та педпрацівників
1 Оздоровлення:  13 учнів – 35%, (за батьківські кошти);

 8 вчителів – 53%.

2 Рівень забезпечення соціальної підтримки дітей з малозабезпечених сімей: 4 дитини (Свєтліцька Віталіна, Свєтліцька Кароліна, Свєтліцька Софія, Свєтліцька Олена) – 10 %.
3 Рівень медичного обслуговування учнів та педпрацівників проводиться на достатньому рівні: (кількість хворих дітей, які відвідують підготовчу та спеціальну групу – 19 учнів – 70%; спецгрупа – 7 учнів – 26%, основна група – 8 учнів  30%).
4 Забезпечення організованого підвозу учнів та педагогічних працівників до місця навчання, роботи в Юхнівському НВК немає. Вчителі їздять до місця роботи рейсовими автобусами до с. Шупики чи маршруткою до с. Юхни або доїжджають своїм транспортом – 5 вчителів – 33%, вартість проїзду в одну сторону – 10 гривень).
V Рівень фінансового забезпечення (бюджетне фінансування, залучення додаткових джерел фінансування ________________
1 Бюджетне фінансування протягом навчального року  (сума, використання коштів):

______________________________

2 Залучення додаткових джерел фінансування (сума, використання коштів): батьківський комітет закупив: фарбу щоб пофарбувати підлогу, шкільні парти, двері, систему опалення в класних кімнатах на суму – 3700 гривень, нафтопродукт (бензин, масло, лєска в бензокосилку косити траву на території закладу 2,5 га), канцтовари  – всього на суму – 1943 гривень. Всього сума додаткових джерел  5308 гривень.
VІ Управління навчальним закладом
1 Достатній рівень управлінських рішень, що  приймаються  педагогічною радою і керівником закладу.
2 Внутрішкільний контроль (які питання  вивчено, к-сть, форма узагальнення):

І. Вивчено та узагальнено наказами по школі:

– рівень навчальних досягнень та стан викладання фізичної культури, української мови, англійської мови, біології; вивчено питання стану роботи шкільної бібліотеки та роботи психологічної служби закладу;

–         класно-узагальнюючий контроль в 9 та 5 класах;

–         підсумок роботи над методичною проблемою;

–         результати ДПА в 4 класі, в 9 класі;

–         результати проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін;

–     результати перевірки навичок читання в 2-4 класах;

–     результати контрольних робіт за І та ІІ семестри;

–     результати перевірки зошитів учнів 2-9 класів;

–         результати перевірки класних журналів.

  1. Заслухано на педагогічній раді:

–         рівень навчальних досягнень учнів та стан викладання англійської мови;

–         обговорення Закону України «Про освіту»;

–         творчі звіти вчителів, що атестуються;

–         підсумок роботи  педагогічного колективу над методичною проблемою.

3 Достатній рівень ведення шкільної документації відповідно до  вимог Інструкції з ведення ділової документації (номери наказів, протоколів педрад, контроль за виконанням рішень педрад)
4 Достатній суспільний  рейтинг навчального закладу за  відгуками батьків, учнів, випускників, громадськості, інших навчальних закладів.
VІІ Результативність навчально-виховного процесу
1 Рівні навчальних досягнень учнів  2-9  класів для ЗОШ І-ІІ ст. за рік (к-сть учнів, які мають високий, достатній, середній, початковий рівень знань, %):

Класи Кількість учнів 2-9 класів Рівень досягнень Рівень досягнень
високий достатній середній початковий
    2-9 27 2 – 7 % 10 – 37 % 14 – 52 % 1 – 4 % 44 %
2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рівень навчальних досягнень учнів 4, 9 класів за результатами державної підсумкової атестації:

Результати  ДПА Річне оцінювання  
  Уч

нів всьо

го:

к-сть,

%

Ви

со

кий

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Дос

тат

ній

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Се

ред ній

рі

ве

нь:

к-сть,

%

По

чат

ко

вий

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Якіс

ний

по

каз

ник

знань:

В+Д,

к-сть,

%

Ви

со

кий

рі

ве

нь

Дос

тат

ній

рі

ве

нь

Серед ній

Рі

ве

нь

Почат

ковий

рі

ве

нь

Якість

знань

%

Розбіж

ність між річним

оцінюван

ням  і

ДПА у  %

4клас

Українська

мова

4 1 – 25% 3-75% 100 % 4-100% 100 %
Математика 4 1-25% 3-75% 25 % 3-75% 1-25% 75 % 50%
Всього: 8 1-12,5% 4-50% 3-37,5% 62,5% 7-87,5% 1-12,5% 87,5% 25%
9 клас

Українська

мова

2 2 -100% 100 % 2 -100% 100 % 2 -100%
Математика 2 2 -100% 100 % 2 -100% 100 % 2 -100%
Предмет за вибором Основи правознавства 2 2 -100% 100 % 2 -100% 100 % 2 -100%
Всього: 6 6-100% 100% 6 -100% 100%

 

З української мови в 4 класі наявна 25 % розбіжності. Причина даної розбіжності – необ’єктивне оцінювання навчальних досягнень учнів на протязі року.

3 Результативність участі учнів у міжнародних, всеукраїнських, обласних, районних конкурсах, змаганнях МАН, конкурсах-захистах МАН, олімпіадах   (кількість, назва, прізвища учнів)

Всього учасників: 14 учнів

Призери:

– Всеукраїнський поетичний конкурс «Зерна доброти» – Швидка Софія переможець в номінації «За оригінальність»;

–         Всеукраїнський дитячий літературний конкурс на протипожежну та техногенну тематику  – ІІІ місце Швидка Софія в номінації «Літературний твір»;

–         Всеукраїнський дитячий літературний конкурс на протипожежну та техногенну тематику  – ІІІ місце Швидка Софія в номінації «Образотворче мистецтво»;

–         Першість району з настільного тенісу – І місце серед школярів ЗОШ І-ІІ ступенів;

–         Першість району з шахів – ІІ місце серед школярів ЗОШ І-ІІ ступенів;

–         Першість району  з шашок – ІІІ місце серед школярів ЗОШ І-ІІІ ступенів;

–         Першість району  з баскетболу серед дівчат середньої вікової групи – ІІ місце;

–  Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» – 2018:

1. – Харченко Ростислав, учень 5 класу, диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня;

– Дідик Дарина, учениця 5 класу, диплом ІІ ступеня регіонального рівня;

– Олійник Дмитро, учень 6  класу, диплом ІІІ ступеня регіонального рівня»

2.  Дипом переможця в початковій школі:

– Галіченко Владислав, учень 2 класу;

– Гаврилюк Олександр, учень 4 класу;

– Василенко Діана, учениця 4 класу;

– Нечай Іванка, учениця 4 класу;

– Приходько Дарина, учениця 4 класу.

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати районних  контрольних зрізів знань  (за рівнями навчальних досягнень з кожного предмета у %) у порівнянні з тематичним чи семестровим оцінювання:

Результати зрізів  Оцінювання І семестр  
  Уч

нів всьо

го:

к-сть,

%

Ви

со

кий

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Дос

тат

ній

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Се

ред ній

рі

ве

нь:

к-сть,

%

По

чат

ко

вий

рі

ве

нь:

к-сть,

%

Якіс

ний

по

каз

ник

знань:

В+Д,

к-сть,

%

Ви

со

кий

рі

ве

нь

Дос

тат

ній

рі

ве

нь

Серед ній

Рі

ве

нь

Почат

ковий

рі

ве

нь

Якість

знань

%

Розбіж

ність між річним

оцінюван

ням  і

ДПА у  %

                         
                         
                         
5 Результати підсумкових контрольних робіт у 2-9 класах (за рівнями навчальних досягнень з кожного предмета у %):

Предмет Кількість учнів Рівень навчальних досягнень Якість

знань

%

високий достатній середній початковий
Українська мова 23 2 – 9 % 12 – 52 % 2 – 9 % 61 %
Українська література 14 1 – 7 % 7 – 50 % 4 -29 % 2 – 14 % 57 %
Зарубіжна література 15 1 – 7 % 7 – 47 % 6 – 39 % 1 – 7 % 54 %
Англійська мова 27 12 – 44 % 14 –52% 1 – 4 % 44 %
Математика 12 5 – 42 % 3 – 25 % 4 – 33 % 67 %
Алгебра 11 6 – 55 % 4 – 36 % 1 – 9 % 55 %
Геометрія 11 6 – 55 % 5 – 45 % 55 %
Історія  України 17 1 – 6 % 7 – 41 % 8 – 47 % 1 – 6 % 47 %
Хімія   11 5 – 45 % 5 – 45 % 1 – 10 % 45 %
Біологія 15 6 – 40 % 8 – 53 % 1 – 7 % 40 %
Фізика 11 7 – 64 % 4 – 36 % 64 %

 

МП              Директор: ________________________Чава І. С.

 

 

Залишити відповідь