МИРОНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЮХНІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»
Н А К А З
02 березня 2018 року № 22
с. Юхни
Про тимчасове призупинення
навчального процесу в навчальному закладі
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України № 1/9 –131 від 02.03.2018, на виконання наказу департаменту освіти і науки Київської облдержадміністрації від 02.03.2018 №49 «Про призупинення навчання у закладах освіти області» та розпорядження Миронівської райдержадміністрації від 02.03.2018 №72 «Про врегулювання кризових ситуацій через погіршення погодних умов та недопущення збоїв у забезпеченні постачання природного газу споживачам у Миронівському районі», наказу відділу освіти Миронівської райдержадміністрації від 01.02.2016 №41 «Про призупинення навчання у закладах освіти району»
НАКАЗУЮ:
1. Тимчасово призупинити освітній процес в закладі освіти 03 березня 2018 року, забезпечивши подачу теплоносіїв до об’єктів на технологічному мінімумі.
2. Класним керівникам та вихователям:
2.1. Провести роз’яснювальну роботу серед вихованців, учнів та батьківської громадськості про режим роботи закладів освіти.
2.2. Забезпечити інформування батьків учнів 1-9 класів та вихованців дошкільної групи про тимчасове призупинення навчального процесу.
2.3. Провести бесіди з учнями й батьками щодо правил поведінки, збереження життя і здоров’я дітей під час вимушеного призупинення навчальних занять.
2.4. Забезпечити виконання навчальних планів і програм з навчальних предметів за рахунок розробленого графіка 6,7 уроками (Додаток 1) .
3. Операторам котелень та сторожу:
3.1. Забезпечити контроль за функціонуванням інженерних споруд, мереж, комунікацій закладів освіти з метою недопущення аварійних ситуацій. Організувати цілодобове чергування персоналу, особливо на котельнях освітніх закладів.
Постійно
3.2.У разі виникнення надзвичайних ситуацій негайно повідомити директора.
4. Вчителю інформатики Омельченко С. П. розмістити наказ на сайті закладу освіти.
05.03.2018
5. Адміністрації закладу:
5.1. Організувати роботу педагогічних працівників 03.03.2018 року щодо покращення навчально-матеріальної бази кабінетів, класних кімнат і підвищення методичного рівня.
5.2. Забезпечити посилені заходи щодо підтримання функціонування інженерних споруд, мереж, комунікацій, дотримання техніки безпеки та необхідного температурного режиму
6. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор: І. С. Чава
Додаток 1
до наказу по Юхнівському НВК
від 02.03.2018 р. №22
Графік
відпрацювання навчального матеріалу з метою виконання навчальних програм
Вчитель
Предмет |
||||||||
Відпрацювання суботи 03.03.2018 р. |
||||||||
Клас/дата |
||||||||
Чава І.С., трудове навчання, образотворче мистецтво |
9т/05.03 |
5о/05.03 |
8м/05.03 |
6о/07.03 |
8т/16.03 |
|||
Омельченко С.П., математика, алгебра, геометрія, фізика, інформатика |
8і/05.03 |
7і/06.03 |
7а/13.03 |
6і/14.03 |
6м/16.03 |
|||
Дідик В.П., українська мова та література |
8л/13.03 |
7л/220.03 |
5м/07.03 |
9л/15.03 |
7м/16.03 |
|
||
Коваленко Л.В., хімія, біологія, географія, природознавство, основи здоров»я |
6г/12.03 |
7г/05.03 |
9о/06.05 |
6о/15.03 |
||||
Артеменко Ю. М. зарубіжна література |
6з/05.03 |
8з/06.03 |
7з/16.03 |
|
|
|
Умовні позначення:
Т – трудове навчання, З- зарубіжна література
О – образотворче мистецтво І – інформатика
М – українська мова Л – література
М – математика, Г – географія
А – алгебра, О – основи здоров’я,